dijous, 25 de febrer del 2016

PLÀNOLS DE GENERACIÓ DE RESIDUS

Per conèixer els residus que es generen al centre, s’han elaborat uns plànols detallats amb les fraccions de residus que es generen a cadascun dels espais.
  1. Observació de totes les instal·lacions del centre per fer-ne un llistat de zones.

  2. Preparació d'unes enquestes per determinar els residus que es generen en cada zona. Cada enquesta va dirigida a algun membre de la comunitat educativa (professorat, alumnat, PAS, etc.)

  3. Explicació del projecte a tot l'alumnat de 1r d'ESO i distribució de les enquestes als alumnes més adequats per actuar d'enquestador per cada persona enquestada.

  4. Recollida de les enquestes i buidatge dels residus.

  5. Classificació dels residus en grups i elecció dels diferents símbols per cada grup.

  6.  Edició dels plànols del centre per a que es pugui visualitzar millor la informació (ampliació, eliminació d'altres símbols i texts) i enganxament dels gomets que fan la funció de símbols. 


  7. Escaneig dels plànols per poder-los tenir en format digital.


     
  8.  Elaboració dels diferents apartats que acompanyen els plànols: portada, índex, llegenda, etc
  9.  Presentació dels plànols als alumnes de 1r i 2n d'ESO, al tauler i a la web.



    I aquí tenim el resultat de tants esforços:
    PLÀNOLS DE GENERACIÓ DE RESIDUS DE L'INSTITUT POETA MARAGALL



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada